teisipäev, 9. jaanuar 2018

Minu vaheaeg



Tere!
See vaheaeg, oli päris tore, aga natuke ka imelik, kuna ma ei käinudki Eestist väljaspool , mida ma tavaliselt alati teen. Natuke ennem vaheaega oli minu sünnipäev, see kulges päris hästi, käisime sõpradega Pärnu vangla põgenemistoas, mis oli väga hea elamus! Õige vaheaeg algas Sütevaka jõulukontserdiga, see oli väga ilus üritus ja kõik lapsed laulsid väga hästi! Pärast jõulukontserti läksime perega sööma ühte lähedal asuvasse restorani. Üks asi mille üle ma veel väga uhke olen on, kindlasti see, et ma kokkasin see vaheaeg meeletult, ma teen seda muidu ka aga see vaheaeg oli, seda ikka väga palju, näiteks vana aasta õhtul tegin ma maasika vahuveinitordi, see maitses kõigile väga või vähemalt nii nad ütlesid. Tore, oli veel see, et see aasta oli jõulude ajal  terve pere koos, tavaliselt on mul isa Soomes tööl, aga jõulude ajal on ta ikka kodus ja mu vend on praegu kaitseväes, aga jõulude ajal oli ikka kodus, neile anti 2 nädalat puhkust! Uuel aastal sain oma koeraga jälle agilitysse minna, see oli huvitav ja Ruudi tundis ka väga elevust. Oma koeraga tegelesin vaheajal palju, me käisime jalutamas, harjutasime näituseks ja tegelesin tema karvkattega, mis on näitustel alati tema trump.
Üldiselt jäin oma vaheajaga väga rahule!
http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=120413&picture=cooking-food-in-large-frying-pan

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar